NAV-kontoret uten datalinjer og telefon

NAV-kontoret har siden mandag morgen vært uten fasttelefon og datalinjer på grunn av kabelbrudd hos Telenor. Dette gjør at vertene i arbeids- og informasjonssenteret ikke vil kunne besvare henvendelser om utbetalinger og status på saker. Vi anbefaler derfor folk til logge seg på nav.no eller ringe Kontaktsenteret på 5555 3333.

Også publikums-PCer er rammet og ute av drift, noe som gjør det vanskelig å veilede om informasjon på nettet og søknader.

Vi forventer ikke at saksbehandling og utbetalinger vil bli forsinket, da veiledere og saksbehandlere vil kunne jobbe fra et alternativt driftssted (i en annen kommune) dersom problemet fortsetter. Det vil også bli vurdert installert alternativt utstyr i løpet av onsdagen.

Oppfølgingssamtaler og avtaler går som normalt. Vi ber derfor de som har avtaler om å møte opp.

Vi beklager ulempene dette medfører for publikum.

Fant du det du lette etter?
 
  • TelefonBilde 51 61 42 00
  • PostboksBilde Rettedalen 1, 4330 Ålgård
  • Besøksadr: Rettedalen 1
  • Komm.nr. 1122
  • Org.nr. 964978573