Pasientrettigheter

Utfylle skjema - Klikk for stort bilde

 

Gjesdal kommune er opptatt av at innbyggerne  skal få ivaretatt sine rettigheter som bruker av helse og omsorgstjenester.

Klager på kommunale helse og omsorgstjenester skal sendes til saksbehandler som har gjort vedtaket det klages på. Klagefristen er 3 uker. Dersom vedtaket opprettholdes sendes klagen videre til Fylkesmannen.

 

Du kan få hjelp til å formulere klagen hos saksbehandler.

 

Dersom du lurer på om du har grunnlag for å klage kan du ta kontakt med Pasientombudet i Rogaland.

 

Dine rettigheter som bruker av kommunale helse og omsorgstjenester kan du finne i Lov om pasientrettigheter

Publisert av Gølin Tveit. Sist endret 09.07.2014
Fant du det du lette etter?
 
  • TelefonBilde 51 61 42 00
  • PostboksBilde Rettedalen 1, 4330 Ålgård
  • Besøksadr: Rettedalen 1
  • Komm.nr. 1122
  • Org.nr. 964978573