Innkjøp i Gjesdal kommune

Det gode innkjøp - bilde fra NOU - Klikk for stort bilde Innkjøpsleder har det overordnede ansvar for innkjøpsarbeidet og er organisert i økonomiavdelingen. 

Innkjøpsleder  skal se til at kommunen sine ledere og bestiller er kjent med lover, regler og om hvordan innkjøp skal gjennomføres i kommunen.

 

Kunngjøring:
Vi kunngjør våre anskaffelser på Doffin (Database for offentlige innkjøp) i henhold til Lov om offentlige anskaffelser.

Gjesdal kommune sin profil på Doffin.


Organisering:
Inngåelse av innkjøpsavtaler gjøres vanligvis som prosjektarbeid, der innkjøpsleder har prosjektansvaret. Nødvendig fagpersonell fra tjenesteområdene bidrar som deltakere og rådgivere gjennom innkjøpsprosessen med kvalitets og funskjonsbeskrivelser og i evaluering og utvelgelsen. 

Innkjøpsstrategi for Gjesdal kommune . (PDF, 786 kB)

Publisert av Jorunn Birkeland. Sist endret 18.06.2014
Fant du det du lette etter?

Kontakt

bilde av Jorunn Birkeland
Innkjøpsleder
Tlf: 5161 4234
Mobil: 41725989
E-post  

 

 
  • TelefonBilde 51 61 42 00
  • PostboksBilde Rettedalen 1, 4330 Ålgård
  • Besøksadr: Rettedalen 1
  • Komm.nr. 1122
  • Org.nr. 964978573